پرفروشترین مچ بند هوشمند شیائومی
نوشته شده توسط : reza

 پرفروشترین ساعت و مچ بند هوشمند برند شیائومی Xiaomi

 
امروز در سایت «کوک باش» قصد داریم در مورد پرفروش ترین ساعت‌های هوشمند و مچ بند هوشمند شیائومی صحبت کنیم. یک لیست 10 تایی از مچ بند و ساعت هوشمند پرفروش Xiaomi را جمع‌آوری کرده‌ایم و قصد داریم به صورت خلاصه آنها را اشاره کنیم.
 
می‌توانید در صورت نیاز روی آنها کلیک کنید و جزییات دقیق آنها و نظرات کاربران دیجی کالا در مورد این ساعت‌های هوشمند را هم مشاهده کنید.
 
ساعت و مچ بندهای هوشمند شیائومی فروش خوبی را دارند و در صدر فروش این روزها قرار دارند. اگر شما هم علاقه دارید که یک مچ بند هوشمند داشته باشید پیشنهاد می‌کنم که حتماً این مقاله را تا آخر بخوانید. یا از تصاویر هر ساعت که خوشتان آمد روی عنوان آن کلیک کنید وارد صفحه آن شوید و جزییات آن را بررسی کنید.
 
همچنین می توانید برای خواندن مطالب دیگری در مورد انواع ساعت پرفروش به دسته بندی پرفروشترین ساعت مراجعه کنید و انواع ساعتهای پرفروش که در سایت کوک باش وجود دارد را مطالعه کنید و در صورت نیاز برای خرید انها اقدام کنید.
 
1. مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 4 Global
 
اولین مچ بند هوشمند پرفروش ما متعلق دارد به این مدل. یک ساعت خوش‌فرم و خوش‌دست که وقتی از آن استفاده کنید واقعاً جذابیت بالایی خواهد داشت.
 
مخصوصاً اگر رنگ سیاه آن را انتخاب کنید. در این مدل شما متوجه خواهید شد که شیائومی توانسته در افزایش صفحه‌نمایش آن به خوبی کار کند. شما حالا با صفحه‌نمایش بزرگ‌تری می‌توانید با صفحه لمسی آن کار کنید.
 
قابلیت‌های ضد خش و ضدضربه بودن هم که مسلماً برازنده یکی از پرفروش‌ترین مچ بندهای هوشمند شیائومی خواهد بود. همچنین با اتصال مچ بند هوشمند به گوشی خود می‌توانید از امکانات خوب این ساعت هوشمند استفاده کنید.
 
از این موارد می‌توان به: رد تماس – نمایش پیغام روی مچ بند هوشمند – تنظیم کردن یادآور – تنظیم کردن موسیقی اشاره کرد.
 
قابلیت‌های دیگر: شتاب سنج – ژیروسکوپ – اعلان شبکه اجتماعی – تنظیم هشدار – کنترل وضعیت خواب – شمارشگر ضربان قلب
 
2. ساعت هوشمند Amazfit Cor
 
آمازفیت Cor دارنده یک بند سیلیکونی قابل‌انعطاف است که قابل تعویض است. اگرچه این یک عدد بسیار بادوام تر است و دارنده ظاهری حرفه‌ای است. بدنه ترکیبی از استیل ضدزنگ و PC بادوام است.
 
ساعت هوشمند آمازفیت Cor خیر فقط اندازه بزرگی ندارد بلکه هنگامی بر روی دست شما قرار می‌گیرد شما حس سنگینی روی مچ خود نخواهید داشت و بسیار راحت است. وزن آمازفیت COR شیائومی فقط ۳۲ گرم هست و می‌توانید تمام ویژگی‌های تناسب‌اندام را هم پیدا نمایید. یک گام شمار, شمارش گر کالری مصرف‌شده و حتی یک سنسور ضربان قلب در زمان واقعی موجود است.
 
شیشه آن هم Gorilla 2. D است. درنتیجه در برابر خط و خش مقاوم است. AmazFit Cor شیائومی اجازه خواندن پیام‌های QQ و پیام‌های وی چت, که مهم‌ترین پلت فرم پیام‌رسانی در چین است را می‌دهد. البته در ایران این امکانات کارایی خاصی نخواهند داشت.
 
با ساعت هوشمند آمازفیت (AmazFit Cor) شیائومی می تواند آب‌وهوا را در زمان واقعی و برای روزهای آینده بررسی کرد. شما همین‌طور می‌توانید یک زنگ هشدار یا شمارش معکوس تنظیم کرده و یا اینکه از کورنومتر و دیگر ویژگی هایی که در بخش ویژگی‌ها اشاره کرده‌ایم به‌کارگیری نمایید. ساعت هوشمند AmazFit Cor دارنده سنسور شتاب و صفحه‌نمایش ضربان قلب است.
 
 
3. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Cor
 
ساعت و مچ بندهای آمازفیت بسیار معروف هستند و در طی روز طبق آماری که جمع آوری کرده‌ایم سرچ کاربران برای این مدل شیائومی بسیار زیاد هست.
 
اما همچنان ما شاهد نبود سیم‌کارت برای نصب بر روی ساعت هوشمند خواهیم بود. البته با این ویژگی می‌توانید به سراغ مچ بندهای هوشمندی که گفته‌ایم بروید.
 
اما یک ویژگی خاص دارد. دارا بودن گوریلا گلس 3 برای جنس شیشه این مدل بسیار خوب هست. دارا بودن یک بدنه تمام فلزی باعث شده که این سری آمازفیت عملکرد خوبی در ضدضربه بودن داشته باشد.
 
شاید یکی از دلایل بالا بودن قیمت آن را می‌توان به‌اندازه صفحه‌نمایش 1.23 اینچی آن دانست.
 
قابلیت‌های ویژه: شمارشگر ضربان قلب – گام شمار – بررسی میزان کالری مصرف شده – بررسی میزان خواب عمیق – ضد آب بودن.
 
ادامه مطلب: سایت کوک باش



:: برچسب‌ها: ساعت هوشمند , مچ بند هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: